Regulamin

1. Pokoje wynajmowane są na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15.00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godzinie 10.00 w dniu wyjazdu.

2. Należność za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu zgodnie z ustalonym przez Państwa terminem rezerwacji pokoju. W przypadku wcześniejszego wyjazdu  należność za całość pobytu nie ulega zwrotowi.

3. Po przyjeździe Klienci zobowiązani są okazać dokument potwierdzający tożsamość przynajmniej jednej osoby zakwaterowanej w pokoju.

4. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobom naruszającym porządek i zasady regulaminu bez zwrotu opłaty uiszczonej za pobyt.

5. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe oraz pieniądze pozostawione w pokojach, a także za utratę lub uszkodzenie samochodu lub innego pojazdu należącego do Klienta.

6. Klient ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia powstałe z jego winy.

7. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez Klienta mogą zostać odesłane na wskazany adres na koszt zainteresowanego.
W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji rzeczy przechowywane są przez 2 tygodnie, a następnie niszczone.

8. Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych naszych Klientów.

9. Parkowanie pojazdów dozwolone jest wyłącznie w miejscach wyznaczonych do tego celu. Parking jest bezpłatny, niestrzeżony (przysługuje jedno miejsce parkingowe na pokój).

10. Ze względu na komfort naszych Klientów na terenie całego domu mieszkalnego obowiązuje zakaz palenia. Nie dotyczy on terenu poza budynkiem.

11. Korzystanie z placu zabaw przez dzieci musi odbywać się pod opieką osoby dorosłej.

12. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, kuchenek elektrycznych i innych podobnych urządzeń elektrycznych niestanowiących stałego wyposażenia  pomieszczeń. Niedozwolone jest również używanie ognia otwartego.

13. Wpłata zadatku i tym samym dokonanie skutecznej rezerwacji oznacza jednocześnie akceptację warunków niniejszego regulaminu.

14. Niestawienie się gościa w obiekcie do godziny 19.00 (bez poinformowania właścicieli ) jest równoznaczne z rezygnacją z pobytu i możliwością wynajęcia pokoju innemu Gościowi.

Zmiany poprawiające bezpieczeństwo wprowadzone na terenie obiektu w związku z zagrożeniem epidemiologicznym

  • w związku z zagrożeniem epidemiologicznym (wirusem COVID -19) mamy prawo do zawieszenia lub ograniczenia usług, które zwiększałyby zagrożenie gości oraz personelu  w  obiekcie
  • informujemy Gości o wprowadzonych procedurach bezpieczeństwa obowiązujących w Przystań Stegna – wręczane są przy zakwaterowaniu – goście    poświadczają ich przyjęcie i stosowanie poprzez własnoręczny podpis
  • w przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu Gość nie zostanie wpuszczony  na  teren  obiektu.  Zostanie  poinstruowany  o  jak            najszybszym zgłoszeniu się do najbliższego oddziału zakaźnego, w celu konsultacji lekarskiej. Powinien  udać się tam własnym transportem lub powiadomić służby ratunkowe  nr 999 lub 112
  • zmieniliśmy godziny zameldowania – ze względu na wzmożone procedury bezpieczeństwa związane ze sprzątaniem pokoi doba hotelowa będzie rozpoczynać się od godziny 15:00 w dniu przyjazdu i trwać do  godziny 10:00 w dniu wyjazdu
  • wprowadziliśmy ograniczenie liczby osób oczekujących do zakwaterowania – maksymalnie dwie osoby dorosłe zamieszkujących wspólnie pokój (ewentualnie rodzina 2 plus 1, 2 plus 2)
  • ograniczamy do minimum czas Gościa przy procedurze zakwaterowania – wszelkie pytania, prośby dotyczące pobytu prosimy zgłaszać telefonicznie lub mailowo.
  • ilość osób przebywająca w obiekcie będzie na bieżąco kontrolowana – możemy przyjąć jednorazowo 24 gości
  • wprowadziliśmy bezwzględny zakaz przebywania osób niezakwaterowanych – odwiedziny osób z zewnątrz są zabronione
  • przestrzegamy wymaganego dystansu przestrzennego między personelem a gośćmi – minimum
    2 metry
  • zapewniamy płyn do dezynfekcji rąk dla Gości (przy drzwiach wejściowych umieściliśmy dozownik do dezynfekcji rąk)-prosimy o dezynfekcję przy każdym wejściu do budynku
  • regularnie dezynfekujemy obiekt profesjonalnymi środkami myjącymi – dotyczy to: klamek, poręczy, uchwytów oraz innych, często dotykanych powierzchni
  • pościel oraz ręczniki pierzemy w temp. min 60 ºC z dodatkiem detergentu
  • systematyczne wietrzymy lub ozonujemy wszystkie pomieszczenia ogólnodostępne
  • każdorazowo po wykwaterowaniu gości pokoje dokładnie sprzątamy, wietrzymy i ozonujemy,a powierzchnie dotykowe poddajemy dezynfekcji
  • bielizna hotelowa brudna pakowana jest w pokoju i umieszczana w specjalnym worku
  • zapewniamy odpowiedni sprzęt i środki obsłudze obiektu oraz monitorujemy codzienne prace porządkowe, personel sprzątający jest wyposażony w maseczki ochronne i rękawiczki jednorazowe

Procedury bezpieczeństwa wprowadzone w związku z zagrożeniem epidemiologicznym

Postępowanie podczas zakwaterowania 

Wjechałeś na parking:

  • poinformuj nas telefonicznie o swoim przyjeździe a otrzymasz informację zwrotną, gdzie się udać, aby się zameldować
  • przygotuj dane osób, które będą z tobą mieszkały w pokoju, w tym dane osobowe, adres i numer telefonu osób niespokrewnionych z tobą bezpośrednio
  • do wypełnienia formalności związanych z pobytem zapraszamy tylko jedną osobę, tę która dokonała rezerwacji
  • jeżeli dokonałeś rezerwacji dwóch i więcej pokoi, formalności będą musiały dokonać także osoby wynajmujące pozostałe pokoje –  jedna osoba z każdego pokoju
  • wejdź z zasłoniętymi ustami i nosem
  • zdezynfekuj ręce dostępnym płynem
  • poczekaj w bezpiecznej strefie na obsługę
  • wypełnij formalności (umowa najmu, oświadczenie – dotyczące sytuacji epidemiologicznej rodziny, dane osób zamieszkałych w pokoju)
  • opłać pobyt: wynajem pokoju – gotówka w dniu przyjazdu/ przelew bankowy na dwa dni przed przyjazdem, opłata miejscowa – gotówka w dniu przyjazdu
  • odbierz klucze i udaj się do pokoju

 

Postępowanie podczas wykwaterowania

Opuszczasz pokój:

  • poinformuj nas telefonicznie o swoim wyjeździe i poczekaj na przyjście osoby odpowiedzialnej  za odbiór pokoju oraz kluczy

 

Postępowanie podczas wystąpienia objawów chorobowych i

podejrzenia zarażeniem koronawirusem

  • poinformuj nas telefonicznie  o występowaniu  podejrzanych objawów chorobowych, a my  pokierujemy Cię jak dalej masz postępować
  • poczekaj w odosobnieniu i izolacji, nie wychodź z pokoju
  • nie kontaktuj się osobiście z innymi gośćmi i personelem obiektu

 

W przypadku pytań dotyczących pobytu lub innych potrzeb jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu: 694498524